Ubytování
Společnost GUARANT International (dále uvedena jako sekretariát kongresu) byla ustanovena oficiálním zprostředkovatelem ubytování pro účastníky 4. Národního kongresu o kolorektálním karcinomu (NKKK 2017) a bude zajišťovat všechny související záležitosti.
Pro účastníky konference je zajištěno ubytování za zvýhodněné ceny v ubytovacích zařízeních v blízkosti hotelu Vienna House Diplomat Prague.
Seznam hotelů
Hotel | Kategorie | Cena v Kč jednolůžkový / dvoulůžkový pokoj |
Vienna House Diplomat Prague Zóna |
Vienna House Diplomat Prague – Superior pokoje | **** | 1 865 / 2 135 | Místo konání akce (doporučený hotel) |
Meda Prague | **** | 750 / 1 000 | 650 m |
Krystal | *** | 700 / 1 000 | 15 minut MHD |
Všechny výše uvedené ceny jsou za pokoj a noc včetně snídaně a 15% DPH. V případě, že by před začátkem kongresu nastala změna sazby DPH, sekretariát kongresu automaticky změní cenu Vašeho ubytování a následně Vás bude o této změně písemně informovat.
Poznámka: Cena ubytování není zahrnuta v registračním poplatku.
Skupinové rezervace
Pro skupinové rezervace se speciálními cenami a benefity kontaktujte prosím sekretariát kongresu na e-mailové adrese crc2017
Jak si rezervovat ubytování
K rezervaci ubytování využijte prosím On-line ubytovací formulář
On-line ubytovací formulář je přístupný pouze s heslem. Jednoduše vyplňte prosím formulář s osobními údaji a heslo Vám bude automaticky zasláno. Vaše heslo je totožné pro všechny on-line formuláře.
Požadavky na rezervace budou zpracovávány v pořadí, v jakém budou na sekretariát kongresu přicházet. Vzhledem k velké poptávce a skutečnosti, že množství pokojů je limitováno, rezervujte si prosím pokud možno své ubytování co nejdříve.
Potvrzení ubytování
Aby byla Vaše rezervace v uvedených hotelech garantována, je potřebné uhradit částku za první noc pobytu. Po obdržení platby za 1. noc Vám bude Vaše rezervace potvrzena e-mailem. Zbývající částku pak uhradíte v hotelu při Vašem příjezdu nebo odjezdu.
Částku za první noc pobytu je potřeba uhradit do 27. 10. 2017, jinak nebude Vaše rezervace provedena.
Další náklady spojené s pobytem (televize, minibar, parkovné atd.) musí být zaplaceny účastníkem při odjezdu z hotelu na hotelové recepci. Hotel může po účastníkovi požadovat garanci těchto dalších nákladů formou autorizace na platební kartě při příjezdu na recepci nebo formou složení depozitu v hotovosti.
Zrušení ubytování, změny a vrácení úhrady za ubytování
Všechny změny týkající se rezervace ubytování, nebo její případné zrušení musí být zaslány písemně na sekretariát kongresu e-mailem crc2017
Za datum zrušení objednaných služeb se považuje datum doručení písemného vyrozumění na sekretariát kongresu.
Případné vrácení úhrad bude řešeno po skončení kongresu.
Prosíme účastníky kongresu, aby v případě jakýchkoliv změn nekontaktovali samotný hotel, ale obraceli se výhradně na sekretariát kongresu, který veškeré změny vyřizuje.
Storno podmínky
V případě zrušení nebo zkrácení hotelové rezervace budou platit následující storno podmínky:
Zrušení rezervace před a včetně 27. 10. 2017: |
vrácení celé částky za hotelovou rezervaci (po odečtení manipulačního poplatku 150 Kč) |
|
Zrušení rezervace po 27. 10. 2017: |
storno poplatek ve výši jedné noci |
|
Nedojezd: |
storno poplatek ve výši jedné noci |
|
Zkrácení pobytu po „check-inu“: |
100% zrušeného objemu pokojonocí |
V případě nedojezdu bude Vaše rezervace držena do 12.00 hod následujícího dne, poté bude Vaše rezervace zrušena. Informujte proto, prosím, sekretariát kongresu o případné změně Vašeho příjezdu v dostatečném časovém předstihu.
Změna termínu příjezdu je možná do 2 dnů před příjezdem, jinak bude za nedojezd účtován storno poplatek ve výši jedné noci.
Změny rezervací vyřizuje sekretariát kongresu do 23. 11. 2017 nebo až na registrační přepážce v místě konání.
Poznámka: za vrácení nákladů spojených s ubytováním si vyhrazujeme právo účtovat poplatek ve výši 150 Kč.
Platební podmínky
Ubytování musí být uhrazeno v Kč a to platební kartou nebo bankovním převodem.
1. Platební karta
Pro platbu platební kartou můžete využít On-line platební systém. Systém je dostupný s heslem, které bylo zasláno na Váš email během registračního procesu a akceptuje platební karty MasterCard/Eurocard, Visa a Diners Club.
2. Bankovní převod
Bankovní údaje s jedinečným desetimístným variabilním symbolem Vám budou zaslány do 3 pracovních dnů od vyplnění registračního formuláře. Platby bez tohoto symbolu nemohou být identifikovány a registrace nebude potvrzena.
Platba bankovním převodem je možná pouze do 2. 11. 2017. Po tomto termínu přijímáme pouze platby platební kartou prostřednictvím On-line platebního systému.
Upozornění: Poplatky banky příkazce jsou hrazeny příkazcem, poplatky banky příjemce platby jsou hrazeny příjemcem.